بیماری های کلیه با کراتینین 8.5 آیا من می توانم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را و اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من یک بیمار بیماری کلیوی هستم، سطح کراتینین من است 8.5 می تواند من را میکرو چینی Osmotherapy پزشکی؟ آیا این درمان می تواند به من کمک دیالیز جلوگیری از؟ در واقع، همه بیمار بیماری کلیوی می تواند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تا زمانی که آنها خروجی ادرار را (برای کسانی که هیچ ادرار، پزشکان برخی از گیاهان دیگر قبل از آنها این درمان medicined تجویز) و پیدا کردن درمان های جایگزین. و این کار را انجام می تواند کمک به مردم اجتناب از دیالیز.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در درمانگاه ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بیمار بیماری کمک کلیه دیالیز جلوگیری از؟

همانطور که همه ما پس از کاهش عملکرد کلیه می دانید، کلیه ها نمی توانند به اندازه کافی کار، به طوری که سطح کراتینین بالا و سایر علایم رخ می دهد، آنها واقعا زندگی بیمار تاثیر می گذارد. بنابراین مردم باید به دنبال کمک از دیالیز، که می تواند کمک به کلیه ها برای تخلیه سموم و مایعات اضافی از بدن است. بنابراین تا زمانی که مردم می توانند برخی از راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه پیدا، مردم می توانند فرصتی برای FET شدن از شر دیالیز یا اجتناب از آن را داشته باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه های تعمیر بهبود بافت کلیه آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. پس از آن می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه است.

اگر شما می خواهید را به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-treatment/623.html





:: برچسب‌ها: چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بیمار بیماری کمک کلیه دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: